مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-10سياسي

یادداشت| برق مایه زندگی مدرن!


اهمیت برق در زندگی روزمره مردم حتی کوچک ترین غفلت را از مسؤولان صنعت برق برنمی تابد، چراکه آنی غفلت موجب صدمات جبران ناپذیری خواهد شد که جبران کردن آن شاید سال ها و سال ها به طول بینجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین امیدخواه در یادداشتی نوشت: همگان می دانیم که برق نعمت بزرگی است که بسیاری از مردمان امروزی از این نعمت بزرگ بهره مندند، علی رغم اینکه هستند کسانی که حتی امروز هم از این نعمت بزرگ برخوردار نیستند، زیبنده و شایسته نیست که حتی این معدود افراد هم از نعمت برق بی نصیب باشند.

امروز بزرگ ترین و حتی کوچک ترین و جزیی ترین فعالیت ها هم وابسته به برق است و بدون برق، شاید شاهد توقف تمامی فعالیت ها و امور باشیم، با قطع برق و قطع شدن فعالیت های بیمارستان ها، ادارات، شرکت ها، اینترنت، موبایل و حتی جزیی ترین امور مثل باز نشدن درب های برقی پارکینگ خودروها، جامعه به چنان کمایی فرو خواهد رفت که برگشت از آن اگر نگوییم ناممکن و محال، بلکه بس دشوار و پیچیده خواهد بود.

امروز حتی با قطع برق در شهرها، شاهد قطع آب هم خواهیم بود چراکه آب نیز وابسته به وجود برق است و آب، مایه حیات هم بدون برق برای ساکنین شهرها فراهم نخواهد شد.

بی گمان آب، مایه حیات است و همگان بر این امر بدیهی اذعان و اعتراف دارند اگر نگوییم برق مایه حیات، به طور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| برق مایه زندگی مدرن!

یادداشت| برق مایه زندگی مدرن!